Wednesday, 28 May 2014

Wanted: the perfect baseball cap

Ndl: Hello! Deze post gaat over mijn summer musthave: PETJES! Ik ben verliefd geworden op die typische Amerikaanse baseball petjes. Je kan petjes met bijna alles combineren: met een bikini op het strand, een jurkje op een date, een boyfriend jeans en je favo t-shirt op een shoppingtrip etc. Mijn favorietje van de lijst is de Denim cap van Asos ;).
Eng: Hello! This post is about my summer musthave: CAPS! I fell in love with those typical baseball caps. You can wear caps with almost everything: with a bikini on the beach, a dress on a date, a boyfriend jeans and your favorite tee on a shoppingtrip etc. My favorite of this list is the Asos denim one ;).

Essentiel Floral cap
Image 1 of Zephyr Thrift Shop Dogtooth Snapback Cap
Zephyr Thrift Shop Dogtooth Snapback Cap
Filles à papa Glitter cap
Essentiel Floral cap

hugs and kisses,
Lien

23 comments:

  1. Wat een stoere petjes! Ik vind die met love erop heel erg leuk.
    X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hé, vind ik ook heel tof!
      xo

      Delete
  2. Leuke keuze heb je gemaakt! Mijn hoofd is helaas veel te groot voor deze petjes :-)

    PS: jullie zien er zo koddig en lief uit! Straf dat jullie dit al kunnen op deze jonge leeftijd.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha dat is echt een héél lief complimentje!
      xo

      Delete
  3. Great post dear...lovely pics..:-)
    xx

    ReplyDelete
  4. Ooh, ik vind die van Filles A Papa supermooi! Had in de States onlangs ook leuke petten gezien van Vans, maar ik draag dat écht nooit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik hou van Filles à Papa! Die van Vans vind ik ook echt graaf!
      xo

      Delete
  5. Great picks, i love a good cap, especially for bad hair days during the summer!

    xx Hélène
    www.FashionOverReason.com

    ReplyDelete
  6. Ik heb die van Filles A Papa, ik hou van dat merk. :)

    x Krizia

    Shark Attack - Fashion Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh pff, ze hebben daar echt veel te veel toffe spullen!
      xo

      Delete
  7. Love so many of the face caps! Thanks for visiting my blog and leaving a lovely comment.

    Louisa
    LA PASSION VOUTEE
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke petjes! Ik vind het ook een heel leuk fashion item. Ook leuk als je 'm combineert met een hele classy outfit, dan springt 'ie er echt uit als stoer item :) .

    Xjes Femke

    ReplyDelete

BlogSociety