Tuesday, 24 June 2014

New in

Ndl: Hey sunshine! Mijn laatste examen is net gedaan, na de examens ga ik altijd met een vriendin shoppen en kom ik altijd thuis met een - volgens mij - welverdiende buit! Dit heb ik gekocht:

Eng: Hey sunshine! My exams ended, after the exam my friend and I went shopping in the city. I came home with - according to me - well-earned new stuff! This what I bought:




The steal: Zara (€16.95)

Ndl: Love at first sight! Ik was superblij toen ik deze ketting zag in Zara aangezien 'The real deal' echt wel uit mijn budget ligt... Deze ketting was ook in onze rich girl wishlist

Eng: Love at first sight! I was superhappy when I saw this necklace in Zara since 'The real deal' is way out of my budget... This necklace was in our rich girl wishlist as well.
The real deal: Chanel (€2,300)
















Body splash: H&M (€1.99)

Ndl: Bodysplash is goedkoop, het ruikt lekker en handig om mee te nemen naar het strand!
Eng: Bodysplash is cheap, smells nice and is handy to take with you to the beach!

It -Alexa Chung

Ndl: Dit boek is echt geniaal, het is een boek over haar iconen, haar inspiratie en other random stuff zoals hoe je een selfie trekt of een bad hair day voorkomt. Dit boek stond ook in mijn boekenwishlist.
Eng: This boek is defenitely genius, it's a book about her icons, her inspiration and other random stuff like how to take a selfie or prevent a bad hair day. This boek was featured in my book wishlist.

The steal: Sasha (€1.50)

Ndl: Het feit dat dit een spijker is, vind ik gewoon al super!
Eng: The fact this is a nail, is so cool!

The real deal: Cartier - Juste un clou (€1,600)


Fine bracelet: Sasha

Ndl: Zo schattig!
Eng: So cute!
Little Black Book by Sofie Valkiers
Ndl: Little Black Book is geschreven door de  Antwerpse blogger Sofie Valkiers. Het boek gaat over Sofie Valkiers die al haar passie voor mode deelt op de bekende blog Fashionata. Ze schrijft alles van weetjes in de mode tot bekende mensen uit de mode. 
Eng: Little Black Book is written by the  blogger Sofie Valkiers from Antwerp.  The book is about Sofie sharing her passion: fashion, on her blog Fashionata. She writes from fashion tidbits to famous fashion people.  

Dreamcatcher from Canada

Ndl: Een instant boho look met deze ketting!
Eng: An instant boho look with this necklace!

Mini Chanel volume mascara                         Essence tinted lipbalm

Ndl: Ik ben een echte beautydisaster, maar van deze producten hou ik echt! Deze mascara heb ik wel een tijdje, perfect voor Twiggy-eyes! Deze 'lipbalm' geeft een lichte gloss, perfect voor de zomer!
Eng: I'm a total make-updisaster, but I love these two products! This mascara isn't new, but perfect for Twiggy-eyes! This 'lipbalm' gives a light gloss, perfect for summer! 

Thanks for reading! These are some photos we made on our trip:
xo Mad Cat Lien

In a thriftshop with our real U.S. army jacks.

Laughing Out Loud


The Chanel and Cartier photos are not mine. All right go to the owner of the pictures.

26 comments:

  1. Aaah, ik ken dat gevoel van shoppen na de examens XD geweldig! De ketting van de Zara is echt zoooo mooi :D en dat boek is echt geweldig! Ik zou het eigenlijk ook moeten kopen ^_^
    Love de laatste twee foto's :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sweet! Ja, na de examens heb ik altijd zo'n roes waarbij ik wel eens een miskoop kan kopen. :-p Gelukkig is dat nu niet gebeurd!
      xo

      Delete
  2. Hopelijk zijn je examens goed verlopen! En je hebt heel veel leuke dingetjes gekocht! Het Alexa Chung-boek wil ik ook nog kopen. En ik vind jullie nieuwe header-afbeelding ook fantastisch :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje! Het boek is echt top, haar schrijfstijl is fantastisch!
      xo

      Delete
  3. Grote fan van allebei je nieuwe boeken! *Iwantthemtoo*

    ReplyDelete
  4. Die zara ketting is echt geweldig! Ik heb spijt dat ik hem zelf niet gekocht heb

    x

    ReplyDelete
  5. Mooie items.Ik ben vooral verliefd op het armbandje van de Zara!

    ReplyDelete
  6. I love your dreamcatcher necklace!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    ReplyDelete
  7. De kettingen zijn allebei zo leuk, en dat boek van Alexa wil ik ook nog hebben :)

    ReplyDelete
  8. Hey :)
    Merci d'être passée sur mon blog ! Contente que ça te plaise. ;)
    J'adore ta bague !

    ReplyDelete
  9. De ring is echt cute! En knappe dromenvanger, had er vroeger net zo eentje maar dan blauw.

    ReplyDelete
  10. De Zara ketting is erg mooi!



    www.style-chameleon.com

    WIN A €190 PROUD JACKET ON MY BLOG

    ReplyDelete

BlogSociety