Friday, 6 June 2014

meanwhile I'm stuDYING exam Latin

Ndl: Hey! Sorry dat we een beetje laat zijn met deze post, maar we hebben gewoon geen tijd voor bloggen door de examens. (triest gezicht)
MAAR er is toch een hoopvol lichtpuntje in deze donkere periode, want wij hebben een concertticket voor ons grootste idool:

Eng: Hey! Sorry that we're a bit late with this post, but it's exam period and we're like really busy, wich means we have no time left for blogging. (sad face)
BUT there's a spark in this dark period, because we bought concert tickets for our biggest idol:
KTY PERRY -Dark Horse

kiss & hug,
Lien



Ndl: Dit is mijn huidige status: Eng:This is my current status by the way: 

The Katy Perry and PLL gifs are not mine. All rights go to the owner of the gifs.

18 comments:

  1. Héél veel succes met je examens :-). Ik ben ook van plan naar Katy Perry te gaan, maar eerst... Miley Cyrus binnen twee weken!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje! Miley, dat wordt echt een feest! Zeker me Icona Pop als voorprogramma :o!
      xo

      Delete
  2. Veel succes met de examens, het zal zeker lukken! En nu heb je inderdaad iets om serieus naar uit te kijken :-) Aftellen maar!

    ReplyDelete
  3. Wauw, wat gaaf dat jullie naar Katy Perry gaan, zeg! Alvast heel veel plezier, ik ga er vast wel meer over lezen ;) . Ook heel veel succes met de examens. Mijn toetsweek komt er ook weer aan...

    Xjes Femke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah ja, jij ook veel succes!
      xo

      Delete
  4. Wauw, ik ben jaloers! :o <3 Veel plezier daar! Oja veel succes met jullie examens!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje haha, eigenlijk moet ik nu studeren shhht! <3
      xo

      Delete
  5. succes met de examens, wat gaaf dat je naar katy perry gaat.! ♥

    ReplyDelete
  6. Hoe cool dat je naar Katy Perry gaat. Ik ben geen enorme fan van haar ofzo, maar ze maakt wel lekkere nummers! En nog veel succes met je examens.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje, mijn eerste examen is over pff...
      xo

      Delete
  7. Aah wat gaaf Katy Perry!! Succes nog met de examens! Nu heb je wel een leuk doel om over na te denken :)

    ReplyDelete
  8. That's awesome, I hear she puts on a great show! Good luck with your exams :)

    xx Hélène
    www.FashionOverReason.com

    ReplyDelete
  9. thanks for your comment on my blog :)
    you have such a good blog ! and btw i love katy perry's song dark horse <3
    kisses :)

    www.kassparaz.blogspot.com

    ReplyDelete

BlogSociety