Thursday, 12 June 2014

What's in my bag?

Ndl: Hey! Ik vind het altijd leuk als bekende bloggers, modellen, actrices... ons een sneak peek in hun tas geven! Meestal is de tas de plaats waar je moet zoeken voor de diepste geheimen ;). Ik ben zelf ook meer een bag girl dan een shoe girl, daarom wou ik jullie even mijn tas inhoud tonen.

Eng: Hey! I love it when famous bloggers, models, actresses... give us a sneek peak of what is in their bag! Mostly the bag is the place where you can find the biggest secrets ;). I am more a bag girl than a shoe girl, that's why I wanted to show you what's in my bag.

I don't have a lamp in my bag...


.
1 Ndl: Ik hoooouuuu van tassen, mijn zus en ik hebben dan ook een hele verzameling! Deze tas kreeg ik bij hét modeblad VOGUE.
 Eng: I loooove bags, my sister and I we have a whole collection! I got this bag when I bought the fashion magazine VOGUE.

2 Ndl: Ik heb ook altijd een speld bij, voor een bad hair day te vermijden (hoewel ik niet echt denk dat zoiets zelfs te vermijden is, een bad hair day is pure karma!).
 Eng: I always take a hair clip with me, to avoid a bad hair day (though I don't think you can actually avoid  that, a bad hair day is pure karma!).

3 Ndl: Een zonnebril is echt belangrijk , niet alleen voor de bescherming van je ogen, maar ook om je wallen te verbergen.
 Eng:  A pair of sunnies are really important, not only to protect your eyes, but also to hide your puffy eyes.

4 Ndl: Mijn portefuille, dat is gewoon héél belangrijk want: Geen portefeuille, geen geld. Geen geld, niet shoppen. Niet shoppen, waarom dan een tas meedoen?
 Eng: My wallet, the most important item in my bag because: No wallet, no money. No money, no shopping. No shopping, why take a bag with you?

5 Ndl: Muntjes, gewoon omdat ik van een frisse adem hou.
 Eng: Mints, because I like a fresh breath.


6 Ndl: Een mini-woordenboekje gevonden bij mijn grootouders, het is eigenlijk best wel handig...
 Eng: A mini dictionnary found at my grandparents' place, it is actually quite handy...

7 Ndl: Mijn Fancl gezichtspapiertjes, hallelluja, de beste uitvinding ooit! Ik heb een vrij vettige huid en deze papiertjes nemen olie op, dus dit is echt wel essentieel voor mij!
 Eng: My Fancl face paper, oh god, the best invention ever! My skin is quite oily, so these paper are really essential to me!

8 Ndl: Een spiegeltje, altijd handig!
  Eng: A little mirror, always useful!

9 Ndl: Een hand crème, gekocht in H&M voor 1,95 euro! En het ruikt zo goed!
  Eng: A hand lotion, I bought this in H&M for only 1,95 euros! And it smells so good!

10 Ndl: Een mini deodorant van Dove, ook altijd handig!
    Eng: A mini deodorant, also always useful!

11 Ndl: Deze Maybelline lippenbalsem is echt super, het geeft een licht roze kleurtje af en hydrateert als de beste.
    Eng: This pink Maybelline lipbalm is super, I love the colour and it hydrates really good!

12 Ndl: Mijn gsm/camera/tablet/zaklamp/Ipod...
    Eng: My phone/camera/tablet/flashlight/Ipod...

13 Ndl: Mijn hoofdtelefoon, omdat niet iedereen op straat van Katy Perry houdt ;).
    Eng: My headphone, because not everybody on the street likes Katy Perry ;).



Well, that was it!
And you, are you a shoe girl or a bag girl?


Xo Mad Cat Lien





The Mary Poppins picture is not mine. All rights go to the owner of the picture.

22 comments:

  1. Dit moet ik ook eens gaan doen!

    Ik vind het altijd zo leuk om te zien :p



    www.style-chameleon.com

    ReplyDelete
  2. I love your efficient and useful picks, wonderful post! Have a great start to the weekend hun!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! That’s so sweet of you!
      xo

      Delete
  3. Oew, heel leuke tas! Past perfect bij jou. En dat mini-woordenboekje vind ik zo koddig. Zou ik ook wel willen :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh zo lief! En ja ik vind het zelf ook schattig!
      xo

      Delete
  4. Hahahaha, da's echt mijn favoriete scène uit 'Mary Poppins'. Leuk om te zien wat er in je tas zit!

    ReplyDelete
  5. Wspaniale zdjęcia : 3 Zapraszam do mnie <33 http://syyyyyylwia.blogspot.com/ Obserwujemy? Odp u mnie :)

    ReplyDelete
  6. Wat een ordelijke tasinhoud heb jij! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meestal zitten er wel nog wat rekeningen in en papiertjes van snoepjes en ik ben mijn sleutels vergeten;)... Oeps
      xo

      Delete
  7. Stoere hoofdtelefoon, beste geluid krijg je met zulke! Zowel een shoen als tas persoon, can not choose.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik vind het ook echt een supertoffe!
      xo

      Delete
  8. very nice post!

    x Maria
    New outfit post up on my blog
    featuring my new burgundy maxi skirt
    www.retrostreetstation.blogspot.de

    ReplyDelete

BlogSociety