Monday, 26 January 2015

My Instagram week

 Ik post echt super graag foto's op instagram, je kan me dus echt wel een insta-addict noemen! Hier de kiekjes van deze week.


Zondag 18 januari: Het mooie aan deze foto is het contrast met het gordijn, de jeans en het marmeren venstertablet.


Maandag 19 januari: Deze foto is getrokken op school toen we uno 
aan het spelen waren. Eigenlijk waren we meer met de kaarten aan het rond gooien...


Donderdag 22 januari: Deze tekening is gemaakt door David Danell,
 hij is gewoon een random dude die ik ben tegen gekomen op instagram. Ik vond zijn tekeningen zo mooi, dat ik het echt wel moest sharen.

Maandag 19 januari: In de eerste post van september was er een OOTD 
met m'n vriendin Merit. Wel, dit is haar tong.


Woensdag 21 januari: Ik heb deze foto getrokken toen ik van school 
naar huis stapte. Ik vond het gewoon zo mooi hoe de bomen zo perfect worden 
gespiegeld in het water.
Donderdag 22 januari: Ons nieuw thema van techniek noemt: Mijn t-shirt.
Hier zie je m'n vriendin Océ creatief wezen met haar ontwerp. Mijn t-shirt wordt er één met een T-rex. Grrrrr.

 Vrijdag 23 januari: Deze foto komt van een boek van Luc De Vos, 
er staat een Bowieachtige foto op de cover. Ik moest er wel een foto 
van trekken.

Vrijdag 23 januari: Dit was tijdens de repetitie van de balletvoorstelling: Black swan.
Eén van m'n vriendinnen heeft de coolste stijl E-V-E-R!
Ik bedoel, wie wil er die trui nu niet?
Dit was mijn social media week!
Veel liefde,
Nele

4 comments:

  1. Heel leuk! X Minale
    http://minaleme.blogspot.be/

    ReplyDelete
  2. Mooie foto's. Ik ben erg benieuwd naar jouw T-Rex shirt!

    ReplyDelete
  3. Mooie foto's, :) ik ben ook echt instagram verslaafd XD
    en hoe was de voorstelling gegaan? :)

    ReplyDelete

BlogSociety