Saturday, 10 January 2015

New year, new clothes

Mijn goede voornemens voor het komende jaar? Easy, geen rommelige stijl meer hebben. Daarmee bedoel ik dus: geen duizend en één verschillende stijlen, zoals nu bij mij het geval is, maar één stijl die me typeert. Ik kijk enórm hard op naar mijn beste vriendin, die altijd (super)goedgekleed is en een eigen stijl heeft. Als ik mijn kleerkast op dit ogenblik mocht veranderen, zou ik er als een  feministische seventies edgy chic cowgirl bij lopen. Alle inspiratiefoto's hieronder zijn van dit seizoen (ss15), maar de Chanel en mbmj looks zijn van vorig seizoen (fw14).
Oh ja, voor de nitwits onder ons: ss15 betekent dus, spring/summer 2015 en fw14 betekent fall/winter 2014.

Het opvallende aan deze foto's zijn de donkere kleuren (vooral rood en zwart), glamoureuze outfits, opvallende eyeliner, beha topjes, stars n stripes, kraagjes, enkellaarsjes...

Diesel Black Gold
Paco Rabanne SS15
Paco Rabanne
Marc by Marc Jacobs
mbmj
Miu Miu SS15
Miu Miu
MM6 Maison Martin Margiela
Louis Vuitton SS15
Louis Vuitton
Tommy Hilfiger

Saint Laurent SS15 Dazed
Saint Laurent Paris
Chanel
Het zijn solden, morgen gaan ik en mijn twee beste vriendinnen gaan shoppen. Hopelijk hou ik me aan dit voornemen. Wel, we zien wel. Het is alleszins een fantastisch moodboard, toch?

xo
Lien






5 comments:

  1. Wat een leuke selectie van kleding die je hebt gemaakt! Die van Chanel vind ik echt mooi! :) X

    ReplyDelete
  2. Goed voornemen, gaat je vast lukken!

    Liefs x

    ReplyDelete
  3. Wat een geweldige header heb je! Ik kon niet laten om even te lachen, haha! Succes met je goede voornemen :)

    ReplyDelete
  4. Ik ben heel benieuwd wat je gekocht hebt. Komt er een shoplog aan?

    ReplyDelete

BlogSociety